Jūsu Ieguldījums Ir Drošs - AR PRO Garantija

Mēs garantējam mūsu produktu kvalitāti ar Mūža Garantiju Karbonam & Fiksatoriem, kā arī 2 Gadu Garantiju Ūdens Attīrīšanas Iekārtai.

Mūža Garantija

(Karbons & Fiksatori)

Ieguldot AR PRO, tu ne tikai vienkārši pērkc kātu - tu nodrošini savu uzņēmumu ar izturīgāko un visuzticamāko inventāru tirgū. Tāpēc katrs AR PRO Teleskopiskais Kāts nāk ar Mūža Garantiju karbona sekcijām un fiksatoriem - jo mēs zinām, ka tavam inventāram jāstrādā tikpat smagi kā tev.

 

Mēs saprotam, cik kaitinoši ir saskarties ar saplīsušu un neuzticamu inventāru. Ja sekcija plaisā vai fiksators saplīst, mēs rīkosimies ātri, lai atgrieztu tevi darbībā. Dīkstāve nozīmē naudas zudumu, un mēs esam šeit, lai nodrošinātu, ka tu vari turpināt strādāt un pelnīt.

Kas Ir Iekļauts?

AR PRO Mūža Garantija iekļauj:

Karbona Sekcijas

Ja tava kāta karbona sekcija plīst parastas lietošanas laikā, mēs to nomainīsim - tik vienkārši.

Fiksatori

Ja tie saplīst vai nedarbojas pareizi, mēs tos nomainīsim.

 

Kā Iesniegt Prasību:

Ja rodas problēma, vienkārši aizpildi zemāk redzamo veidlapu un norādi pēc iespējas sīkāku informāciju, iekļauj attēlus. Mēs ātri novērtēsim situāciju un pēc iespējas ātrāk nosūtīsim aizvietojamās detaļas.

 

Svarīgas Piezīmes:

Garantija neattiecas uz nepareizu un neuzmanīgu lietošanu, vai nepareizu apiešanos. Mēs esam šeit, lai atbalstītu smagi strādājošus profesionāļus, nevis nolaidību.


Starptautiskiem Klientiem:

Mēs nomainīsim detaļas, bet piegādes izmaksas būs jāsedz pirms nosūtīšanas.


Mēs esam pārliecināti par savu inventāru, jo saprotam, cik svarīgi ir nodot kvalitāti. Izvēloties AR PRO, tu izvēlies spēku, uzticamību un uzņēmumu, kas vienmēr tevi atbalsta.

2 Gadu Garantija

(Ūdens Attīrīšanas Iekārta)

Kad ieguldi AR PRO Ūdens Attīrīšanas Iekārtā, tu saņem 2 gadu garantiju visiem iekārtas komponentiem - izņemot filtriem un RO membrānai. Mēs ražojam savas iekārtas tā, lai tās kalpotu ilgi, un mēs tām uzticamies.

Kas Nav Iekļauts

  • Bojājumi, kas radušies no krišanas, apgāšanās vai salaušanas pārvadāšanas laikā.
  • Ķīmisku vielu iedarbības izraisīta detaļu rūsēšana.
  • Sistēmas modifikācijas - jebkādas izmaiņas anulēs garantiju.
  • Piegādes izmaksas - lai gan mēs segsim aizvietojamās detaļas, starptautiskajiem klientiem ir jāsamaksā par piegādi pirms nosūtīšanas.

Kā Iesniegt Garantijas Prasību:

Lai iesniegtu prasību, tev jābūt oriģinālajam īpašniekam, un tavai informācijai jāatbilst sākotnējai pasūtījuma informācijai.

Aizpildi garantijas veidlapu šajā lapā un iekļauj:
Detalizētu problēmas aprakstu
Attēlus ar bojātajām daļām
✔ Jebkuru citu attiecīgo informāciju

 

Jo vairāk informāciju sniegsi, jo ātrāk mēs varēsim apstrādāt tavu prasību. Mūsu komanda izvērtēs problēmu un noteiks, vai tā atbilst parastajam nolietojumam. Mēs paturam tiesības noraidīt jebkuru prasību, ja tas būs nepieciešams.

Mēs esam šeit, lai palīdzētu saglabāt tavu uzņēmumu darbībā. Ja tev ir kādi jautājumi par garantiju vai nepieciešama palīdzība, sazinies ar mums!

AR PRO Garantijas Veidlapa

Paldies, ka sazinājies ar mums. Mēs atbildēsim tev cik drīz vien iespējams.

Vārds Uzvārds*

E-pasts*

Telefona Numurs*

Pašreizējā Piegādes Adrese*

Oriģinālais AR PRO Pasūtījuma Numurs*

Apraksti Problēmu*

Lūdzu, Nosūti attēlu(-us) Ar Problēmu*

Nosūti uz shop@arprosystems.com atsevišķi, iekļaujot sava veidlapas "Oriģinālo AR PRO Pasūtījuma Numuru*".

Kāda Veida Garantijai Tas Attiecas?*